Další služby

Kvalitu logistiky a skladování v HOPI podtrhují nadstavbové služby s vysokou přidanou hodnotu pro naše obchodní partnery.

HOPI CEE Fish HUB

Ultra čerstvé ryby a mořské plody. I hluboko ve vnitrozemí

Jak může země bez oceánu a moře mít tak bohatou nabídku čerstvých mořských ryb? Díky našemu HOPI CEE Fish HUB a jeho chytrému umístění právě v České republice. Z okolních moří trvá transport do našeho specializovaného pracoviště u Prahy maximálně 18 hodin. Ryby následně vykucháme, naporcujeme, doplníme led i etiketu a pečlivě zabalené expedujeme do vaší prodejny. To vše s ověřenou mezinárodní certifikací. Takto HOPI zajišťuje dodávky čerstvých ryb a mořských plodů po celém regionu střední a východní Evropy – a to i do míst, kde si o moři mohou nechat spotřebitelé jen zdát.
Web HOPI CEE Fish HUB

Food Broker

Propojujeme řetězce s dodavateli. Oboustranně výhodně

Máme dlouholeté zkušenosti s obchodními řetězci i jejich dodavateli. A oba světy umíme propojit tak, aby z toho profitovaly obě strany.

Vytipujeme pro obchodní řetězce vhodné dodavatele a představíme jejich produkty. Díky vlastnímu daňovému skladu umíme kromě suchých, chlazených či mražených položek nabídnout i víno a destiláty. Pro vybrané výrobky navrhneme optimální podmínky a ceny. Administrativa zůstane na nás, HOPI FOOD BROKER si zboží zalistuje pod sebe. Produkty také sami zavážíme, sami řídíme zásoby, vyjednáváme o podpoře prodeje. Ke spokojenosti všech.
Web HOPI Food Broker

Centrální skladování obalů

Dodací listy a palety pod kontrolou

Zkontrolujeme a potvrdíme za vás dodací listy a ostatní dokumenty spojené s pohybem zboží. Naskenované je pak uložíme do HOPI portálu, kde pro vás budou vždy k dispozici. Zařídíme také třídění a kategorizaci palet, svoz poškozených kusů, jejich opravu i dopravu zpět k vám. Podle vašich přání zajistíme různé typy EUR palet i palet v nestandardních provedeních.

Aktivní řízení zásob

Optimalizujte interní náklady outsourcingem zásobování

V HOPI nabízíme obchodním partnerům unikátní koncept řízení jejich skladových zásob. Individuálně dohodneme podmínky skladování, objednání i volbu dodavatele. Nákup provádíme vlastním jménem a financujeme z vlastních zdrojů, takže platíte jen za odebrané zboží. Využíváme vlastní nákupní software založený na SAP, udržujeme cenový okruh (kontrolujeme správnost fakturace dodavatelů), spravujeme kmenová data. Artikly máme založené v systému a následně můžeme zasílat veterinární hlášení či odvádět poplatky za obaly. Zásoby optimalizujeme na základě predikcí prodejnosti a poskytujeme i reverzní logistiku – stahování zboží z prodeje na pokyn SVS. Samozřejmostí je přehledný reporting šitý na míru.

Archivační služby

Šetřete vlastní skladovací i personální kapacity

Archivujte své dokumenty u profesionálů a snižte náklady za správu vlastního archivu. Dokumentaci si u vás převezmeme a bezpečně převezeme do naší komerční spisovny v Klášterci nad Ohří. Dokumenty uchováváme v archivačních boxech a na paletách, samozřejmostí je jejich elektronická evidence. Pokud potřebujete, vyhledáme požadované listiny a zašleme je poštou či e-mailem. Zařídíme také rešerše a zpracování dat včetně úředního ověření, stejně jako vyřazení a skartaci nepotřebné dokumentace.

Nabídka práce

všechny nabídky

V tomto distribučním centru nejsou momentálně žádné volné pracovní pozice.

Proč si vybrat HOPI?

Naší předostí je vysoká orientace
na zákazníka a spokojené zaměstnance.

více o hopi
Středoevropské pokrytí
Stabilita, pružnost a bezpečnost v jednom
Poctivý zaměstnavatel
Kvalitní péče o zákazníka
Zvyšování efektivity
Dáváme prostor lidskému potenciálu

Společnosti,
které nám již důvěřují

Vybrané reference
P&G Tesco Lidl Ahold Vodňanské kuře Haribo Tipafrost DR. Oetker Hollandia Bohemia sekt